Grab A Button

Hai / Assalammualaikum . welcome to my blog . blog saya ta secantek blog anda . kan - 2 ? hikhik >.< , rajen rajen lah follow ehh =)

Friday, 27 January 2012

FANSB < ME LOVE YOU ALL >




Kay, ney Group kami, iaitu group Fansb. Semenjak 2012 ney, sume berpisahh, uhuks :'< Nasirah, Midah, Anis masuk kelas 2A. Yelahh, budak pandai lahh katakan, hohhoo >< Tp Farhana masuk kelas 2B, pandai lahh jugak tuuu :'> akuu jee terlajak jauhh -.-' diaorang sume sesi petang, aku pagi. Tk dapat jumpa diaorang selaluu :'< sedeh tauu. Hang mana tahuu :'<
<3 CERITA PASAL DIAORG <3
Yg pegang phone kuning tu Nur Nasirah. Tk kenal? Ohh, nak tengok gamba dia? Sat naa .
Haa, tu diaaa. Yg pakai baju purple tuu, haha. Omeyy kann diaa? Kay dia kawan Bella yg sporting, suka kacau orang-.- terutama sekali dia ney minat Korea, mmg minat gila gilaa ohh. Dia tak garang sangat laa, kadang kadang jee kott. Haha, papepun aku suka kwn dgn dia. Hikhik, Iloveeyiuuu :*

Lepastu yg sebelah Bella, belah kiri Bella tu nama dia Nur Fatin Anis, heee. Na tengok gmba dia jugak? Sat !
Haa, diaa pun omeyy tauu. Dia ney kawan baik Nasirah tuh, diaorang mmg rapat lah. Haha, Anis ney tak garang, dia ayuu. Comeel jaaa >< dia pun minat korea hang tahu dak? Haih -.- dia ney pandai giloo dalam Math, na katakan, dia mmg pandai lah. Sama mcm Nasirah tuh, hee, iloveyou Anis :'>

Haa, yg sebelah Bella, Belah kanan bella tuu, nama dia Farhana Junaidi. Gamba dia ada, sat naaa.
Haa, tu diaa. Omey kan? Hikhik, kawan Bella sume omey omey tauu :3 Dia ney kuat merajuk-.- kay jgn mara tau Hana, tp dia ney baik. Kadang kadang dia baik, kadang kadang tak-.- dia pandai tauu. Dia dgn Midah kawan baik :'> btw ilovechiuu hana <3

The last one, Siti Hamidatul, yg tengah baca buku tuu, hikhik >< gmba dia pun ada, kejap naaa.
Tu diaa, tp gamba ney waktu dia kecik duluu. Haha, comel kann dia? Midah ney baik sangat sangat tau, dia suka tolong orang then dia pandai, dia baik jaa. Mcm Anis tuh, Anis dengan dia PSS, huhuks :)
Nyotnyot, iloveyou :)
Haa, ney kawan baik Bella, rindu sangat tau kat diaorang. Korg2, walaupun kita dah berpisah, jgn lupakan Bella tauu, ingat tuu, uhuuu :'< sayang korangg <3

0 comments:

Post a Comment